En digital safarioplevelse
Afrikas Horisonter er et familieejet rejsebureau, der befinder sig i et marked med høj konkurrence, hvor kun de stærkeste overlever. En kontinuerlig kamp for at markedsføre sig selv og skille sig ud, da de fleste kunder søger rundt mellem alle mulighederne. Og når de havde en hjemmeside, der ikke fangede de rejsenes hjerter, så virkede kampen næsten håbløs. Men det er her rejsen og fortællingen om et langt samarbejde begynder.
Kunde: Afrikas Horisonter
Branche: Travel Agency
Projekt: Branding, Visuel Identitet, Webdesign, Website, Online Markedsføring Strategi, Google Adwords
År: 2021-07-01
Vi startede med at designe en ny visuel identitet og bygge en magisk online oplevelse. Én digitale rejse, der giver den besøgende et behov for at udforske det usete. Herefter eksekverede vi en online marketingstrategi, der indeholdt SEO optimering, Google AdWords, Facebook remarketingkampagner og en e-mail marketing automation indsats. Ved at generere meget mere relevant trafik høstede vi mange værdifulde data og nye indsigter. Vi kortlagde hvert fodaftryk og brugte det til at optimere den digitale oplevelse og til at innovere nye funktioner, der sikrede de besøgende fik en fængende oplevelse.
Hvis du har et digitalt projekt i tankerne, så vil vi meget gerne
tag en snak om det.
Første møde er på vores regning.
Så er det blot op til dig at tage første skridt.
Book et møde
Direktør
Tag kontakt til mig og hør
hvordan People & Partners kan hjælpe
jesper@peoplepartners.dk
+45 5383 0371