En digital safarioplevelse

Afrikas Horisonter er et familieejet rejsebureau, der befinder sig i et marked med høj konkurrence, hvor kun de stærkeste overlever. En kontinuerlig kamp for at markedsføre sig selv og skille sig ud, da de fleste kunder søger rundt mellem alle mulighederne. Og når de havde en hjemmeside, der ikke fangede de rejsenes hjerter, så virkede kampen næsten håbløs. Men det er her rejsen og fortællingen om et langt samarbejde begynder.

Kunde: Afrikas Horisonter

Branche: Travel Agency

Projekt: Branding, Visuel Identitet, Webdesign, Website, Online Markedsføring Strategi, Google Adwords

År: 2019-07-01

Vi startede med at designe en ny visuel identitet og bygge en magisk online oplevelse. Én digitale rejse, der giver den besøgende et behov for at udforske det usete. Herefter eksekverede vi en online marketingstrategi, der indeholdt SEO optimering, Google AdWords, Facebook remarketingkampagner og en e-mail marketing automation indsats. Ved at generere meget mere relevant trafik høstede vi mange værdifulde data og nye indsigter. Vi kortlagde hvert fodaftryk og brugte det til at optimere den digitale oplevelse og til at innovere nye funktioner, der sikrede de besøgende fik en fængende oplevelse.

Let’s do awesome work together

Hvis du har et digitalt projekt i tankerne, så vil vi meget gerne tag en snak om det.

Første møde er på vores regning. Så er det blot op til dig at tage første skridt.


Book et møde

Philip Tovborg

Digital Business Developer

Tag kontakt til Philip og hør
hvordan People & Partners kan hjælpe

pt@peoplepartners.dk

+45 26 29 73 81